oro-kompresoriai-suspausti

Oro kompresorius

Oro kompresorius – įrenginys, kuris elektros variklio pagalba suspaudžia orą. Kad kompresoriui nereikėtų dirbti pastoviai, suspaustas oras kaupiamas plieninėje talpykloje – rinktuve, arba kitaip sakant resiveryje. Resiveris – tai talpa, kurioje atitinkamame slėgyje kaupiamas suspaustas oras. Jis reikalingas tam, kad kompresorius įsijungtų tik esant būtinybei, t.y. palaikyti reikalingą slėgį suspausto oro sistemoje. Kuo mažesnis suspausto oro suvartojimas ir slėgio svyravimas, tuo mažesnės talpos gali būti resiveris, beje, jei kompresorius yra jungiamas su suspausto oro sistema, kitaip sakant – suspausto oro vamzdynas taip pat atlieka rinktuvo ar resiverio darbą. Kompresoriai gali būti sraigtiniai ir stūmokliniai. Pagal naudojimo paskirtį jie gali būti plataus naudojimo oro kompresoriai, kurie yra skirti paprastesnėms suslėgto oro tiekimo užduotims namų aplinkoje, skirti sudėtingoms sąlygoms statybos darbų aikštelėse ir komercinio tipo kompresoriai, kai pastovaus suslėgto oro tiekimo reikia kasdien. Pastarieji pasižymi pažangiausia technologija bei maksimaliu efektyvumu.

Stūmokliniai kompresoriai

Tai populiariausias ir autoservisuose plačiausiai paplitęs kompresorių tipas. Jie dažniausiai naudojami, kai klientui būtinas slėgis – nedaugiau nei 10 arba 15 barų, arba kai oro poreikis neviršija 1600 – 2000 l/min. Tokio tipo kompresoriai gaminami su tiesiogine arba diržine pavara. Patys paprasčiausi stūmokliniai kompresoriai yra:

Tiesioginės pavaros oro kompresoriai.

Tiesioginiais jie vadinami dėl to, kad kompresoriaus siurblys yra sujungtas tiesiai su elektros variklio ašimi. Šie kompresoriai pasižymi saugiu ir paprastu naudojimu, patogiu transportavimu. Integruotas filtras, reguliuojantis oro įėjimo kanalą, yra apsaugotas nuo pažeidimų. Šie kompresoriai turi karterio „apžiūros akutę“. Tepalo lygis privalo būti palaikomas lygiai arba truputį aukščiau akutės centro kompresoriui dirbant. Žemas tepalo lygis gali sukelti tepimo trūkumą. Per didelis tepalo lygis gali sukelti tepalo patekimą į cilindrą, dėl ko gali būti sulaužyti kompresoriaus vožtuvai, arba per daug padidinti tepalo cirkuliaciją. Reiktų žinoti – mažo našumo kompresoriai stūmokliniai būna su tiesiogine pavara. Jie triukšmingesnis, bet juos lengva eksploatuoti, transportuoti (dėl jų dydžio), jie sąlyginai pigesni lyginant su panašių parametrų kompresoriais diržinėmis pavaromis. Didesnio našumo stūmokliniai kompresoriai retai būna su tiesiogine pavara. Stūmoklinių tiesioginės oro pavaros kompresorių pajėgumas – nuo 200 iki 300 l/min. Maksimali resiverio talpa iki 100 l. Slėgis – 8 – 9 barai.

Kompresoriai su diržine pavara.

Šio tipo kompresoriai yra patikimesni, turi didesnį pajėgumą, negu tiesioginės pavaros kompresoriai. Dėl sumažėjusių apsukų, ne tik šių kompresorių keliamas triukšmo lygis yra sąlyginai mažas, bet ir prailgintas tarnavimo laikas. Šiuose kompresoriuose numatytas gamintojo tinkamas aušinimas, kuris pasiekiamas dėl galingo vėdinamo oro nukreipimo į kaistančius kompresoriaus mazgus. Šių kompresorių pajėgumas – iki 2000 l/min. Resiverių talpa iki 500 l., nors stacionarūs rinktuvai gali būti ir didesni. Kompresoriai su diržine pavara skirstomi į dvi kategorijas: vienos arba dviejų pakopų. Dviejų pakopų kompresorius suspaustą orą atvėsina pirmojoje pakopoje, o antrojoje pakopoje oro suslėgimas vyksta dar kartą. Dviejų pakopų kompresoriaus pagalba yra užtikrinamas aukštas efektyvumo lygis. Šie kompresoriai dirba tyliau, negu vienos pakopos oro kompresoriai, todėl puikiai tinka nenutrūkstamam ir didelės apkrovos reikalaujančiam darbui.

Sraigtiniai kompresoriai

Tai kompresoriai, kurie naudojami nenutrūkstamai suspausto oro gamybai. Tai ilgai tarnaujantys, ekonomiški oro kompresoriai, turintys elektroninį valdymą, tiekiantys švaresnį orą ir dirbantys tyliau nei stūmokliniai kompresoriai. Šiuo metu tai pats tinkamiausias variantas dideliam autoservisui. Jeigu suspaustas oras reikalingas automobilių dažymui, tai vienareikšmiškai reikia rinktis sraigtinį kompresorių, kadangi dažymui reikia daug daugiau kokybiško oro srauto, negu padangų montavimo staklėms. Didžioji dauguma sraigtinių kompresorių yra sukomplektuoti su oro džiovintuvu-aušintuvu, smulkaus valymo filtru, slėgio reguliatoriumi, automatinio valdymo bloku, kuris automatiškai reguliuoja įjungimo ir išjungimo laiką, oro džiovintuvo darbą, periodiškai nuleidžia susikaupusį kondensatą, savaiminę diagnostiką ir informuoja apie planinį techninį aptarnavimą. Pastovaus tepimo dėka sraigtų pora gali ištisą parą gaminti spaustą orą. Praktiškai visuose didesniuose autoservisuose ar kituose gamybiniuose objektuose, kur suspausto oro poreikis yra didesnis nei 1600 l/min, rekomenduojama statyti sraigtinius kompresorius. Sraigtiniuose kompresoriuose orą suspaudžia dviejų besisukančių sraigtų grupė. Šie kompresoriai gali dirbti nepertraukiamai, išjungiant tik planiniam techniniam aptarnavimui. Be to, dirba tyliai, pasižymi ilgaamžiškumu ir sunaudoja daug mažiau elektros energijos tam pačiam oro kiekiui suspausti, negu stūmokliniai kompresoriai. Sraigtinių kompresorių darbo resursai yra žymiai didesni, todėl šie kompresoriai yra žymiai pranašesni už kitus ir vis labiau įsivyrauja ypač didesnėse gamybinėse įmonėse.

Kompresoriaus pasirinkimas

Mūsų įmonė tiesiogiai importuoja stūmoklinius ir sraigtinius kompresorius be tarpininkų, dėl šios priežasties galime pasiūlyti geresnę kainą bei geresnį aptarnavimą. Taip pat mūsų įmonė specializuojasi suspausto oro sistemų montavime ir esame sumontavę daugiau nei 300 įvairaus dydžio ir specifikos suspausto oro sistemų. Galime pasiūlyti ir sumontuoti suspausto oro vamzdyną iš plastiko, aliuminio ar metalo vamzdžių.

Sraigtiniai kompresoriai

Tai kompresoriai, kurie naudojami nenutrūkstamai suspausto oro gamybai. Tai ilgai tarnaujantys, ekonomiški oro kompresoriai, turintys elektroninį valdymą, tiekiantys švaresnį orą ir dirbantys tyliau nei stūmokliniai kompresoriai. Šiuo metu tai pats tinkamiausias variantas dideliam autoservisui. Jeigu suspaustas oras reikalingas automobilių dažymui, tai vienareikšmiškai reikia rinktis sraigtinį kompresorių, kadangi dažymui reikia daug daugiau kokybiško oro srauto, negu padangų montavimo staklėms. Didžioji dauguma sraigtinių kompresorių yra sukomplektuoti su oro džiovintuvu-aušintuvu, smulkaus valymo filtru, slėgio reguliatoriumi, automatinio valdymo bloku, kuris automatiškai reguliuoja įjungimo ir išjungimo laiką, oro džiovintuvo darbą, periodiškai nuleidžia susikaupusį kondensatą, savaiminę diagnostiką ir informuoja apie planinį techninį aptarnavimą. Pastovaus tepimo dėka sraigtų pora gali ištisą parą gaminti spaustą orą. Praktiškai visuose didesniuose autoservisuose ar kituose gamybiniuose objektuose, kur suspausto oro poreikis yra didesnis nei 1600 l/min, rekomenduojama statyti sraigtinius kompresorius. Sraigtiniuose kompresoriuose orą suspaudžia dviejų besisukančių sraigtų grupė. Šie kompresoriai gali dirbti nepertraukiamai, išjungiant tik planiniam techniniam aptarnavimui. Be to, dirba tyliai, pasižymi ilgaamžiškumu ir sunaudoja daug mažiau elektros energijos tam pačiam oro kiekiui suspausti, negu stūmokliniai kompresoriai. Sraigtinių kompresorių darbo resursai yra žymiai didesni, todėl šie kompresoriai yra žymiai pranašesni už kitus ir vis labiau įsivyrauja ypač didesnėse gamybinėse įmonėse.

Kompresoriaus pasirinkimas

Mūsų įmonė tiesiogiai importuoja stūmoklinius ir sraigtinius kompresorius be tarpininkų, dėl šios priežasties galime pasiūlyti geresnę kainą bei geresnį aptarnavimą. Taip pat mūsų įmonė specializuojasi suspausto oro sistemų montavime ir esame sumontavę daugiau nei 300 įvairaus dydžio ir specifikos suspausto oro sistemų. Galime pasiūlyti ir sumontuoti suspausto oro vamzdyną iš plastiko, aliuminio ar metalo vamzdžių.

Gaukite pasiūlymą

UAB “Baltijos automobilių diagnostikos sistemos”

Ateities pl. 30G, Kaunas LT-52163
Tel.: (+370 37) 337842